Special & Inclusive Education

Tamaño letra:

Objetivo de la beca: Introduce the participants of the Divisions of special Education guidelines, to different theories, approaches and technologies, such as Self Advocacy, Sexual Education for people with special needs, etc. Introduce the different activities and programs that different schools (inclusive and segregated) have for students with special needs. Provide tools for equitable and quality education. Provide tools and guidelines for curricular development. This means to use the National Core Curriculum and adapt it to each student’s abilities and difficulties. Advance teaching methods for specific subject-matters (science, language, etc.), as well as interdisciplinary subject areas, tailored specifically for each student in the special education system. Provide guidelines for establishing pedagogical resource centers, regionally and locally, for teacher training and support. Enable participants to choose the methods and tools suitable to the particular needs of their environments. Provide a base for future activities according to the needs of the different realities.

País: Israel

Tipo de beca: Parcial

Fecha de vencimiento: 05/03/2018

• Red global